Folia OWV z nadrukiem – najczęściej stosowane do oklejania witryn sklepowych, okien aut oraz autobusów. Po zadrukowaniu i wyklejeniu szyby osoby wewnątrz pomieszczenia lub auta mają pełną widoczność, natomiast osoby, które znajdują się na zewnątrz widzą kolorowy zadruk. Zadrukowana powierzchnia jest biała, a strona klejąca czarna, więc jeśli spojrzysz na szkło od wewnątrz, gdzie obowiązuje jednokierunkowe widzenie, nie zauważysz aplikacji. Aplikacja OWV zapewnia widoczność od wewnątrz, a sprawdzana z zewnątrz reklama jest doskonale widoczna. OWV nakłada się głównie na powierzchnie szklane. Możesz z łatwością korzystać z tej aplikacji tam, gdzie obecne jest szkło. Materiał jest gęsty i super łatwy w aplikacji. Nadaje się do druku farbami ekosolwentowymi, ekosolwentowymi, solwentowymi twardymi LATEX i UV. Również nadruk w połączeniu z cięciem na kształt daje nieograniczone możliwości wysłania w świat oryginalnego, przyciągającego wzrok przekazu.
Folię perforowaną stosuje się m.in. do okien w pomieszczeniach biurowych, które znajdują się np. na parterze. Chroni to wnętrze przed wzrokiem ciekawskich. Padanie światła jest tylko nieznacznie ograniczone ze względu na małe otwory, dzięki czemu wnętrze nie wydaje się zaciemnione lub odbierane jako irytujące. Okres użytkowania: średnioterminowy, od 3 do 5 lat
Możliwe zastosowania:
- Punkt sprzedaży
- Reklama targowa i sklepowa
- Napis pojazdu
- Reklama zewnętrzna
- Reklama
- Reklama okienna
- Odporność na promieniowanie UV i warunki atmosferyczne
- wodoodporny i zmywalny
- przepuszczalność światła 40%
- druk cyfrowy do 1440 DPI
Reklamuj się na swoich oknach, jednocześnie zachowując światło w swoim pokoju. Żywa grafika winylowa pozwala na prawie idealne odwzorowanie oryginalnego obrazu. Wydruki jednostronne mogą tworzyć różne poziomy przezroczystości, w zależności od dostępnego światła. Opcja czarnego nadruku może stworzyć prywatny, jednokierunkowy efekt widzenia, w którym możesz widzieć wszystko co na zewnątrz i nikt nie zobaczy, co jest w środku. Prosta instalacja oznacza dla Ciebie mniejsze koszty i wysiłek, a w razie potrzeby umożliwia częstszą zmianę obrazów, dzięki czemu reklama jest aktualna. Istnieje niezliczona ilość zastosowań One Way Vision, w tym ścianki działowe biurowe, witryny sklepów detalicznych i tylne okna samochodów i furgonetek.