Roll-up reklama czyli baner zwijany, to bardzo popularny sposób na reklamę biznesową. Niewielki koszt produkcji i przygotowania dla klienta oraz natychmiastowe wywieranie wpływu na klientów. Reklamy zwijane cieszą się dużym zainteresowaniem wszędzie tam, gdzie konieczne jest szybkie wyświetlenie reklamy, np. gdy jesteś wystawcą lub chcesz pokazać reklamę w przestrzeni handlowej.
Reklamy zwijane funkcjonują od wielu lat na rynku, chociaż nie ewoluują jako produkt zbyt szybko, zmieniając jedynie dostępne materiały i używane mechanizmy zwijania banera reklamowego, to wciąż są niezastąpione w wielu obszarach działalności firmy. Dostępne są w różnych rozmiarach dopasowanych do potrzeb klientów.
Reklama Rol-Up zbudowana jest w taki sposób, aby można było ją łatwo transportować, rozkładać, ustawić w dowolnym miejscu, a następnie ponownie złożyć i zabrać. Reklama roll-up charakteryzuje się dużą trwałością, a dzięki używanej do ich produkcji technologii, szczególnie nadruku oraz budowany kasety i stojaków, są bardzo odporne na warunki atmosferyczne, nie blakną oraz nie ulegają uszkodzeniu. Zwykle podstawa roll-upa wykonana jest z aluminium, które jest wystarczająco mocnym materiałem, aby zapewnić wytrzymałość produktu.
Dużą zaletą roll-upów jest możliwość ich przechowywania, przenoszenia i ustawiania w dowolnej lokalizacji. Banery zwijane można zwijać i używać gdy są potrzebne, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Dzięki temu możesz też używać ich w dowolnym czasie i miejscu, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, aby zwrócić uwagę przechodniów.
Reklama zwijana to przede wszystkim reklama, która może Ci towarzyszyć przez długi okres czasu. Co wynika i z jej trwałości i przeznaczenia, a więc najczęściej używana jest to prezentacji oferty firmy lub konkretnego produktu. W odróżnieniu od wielu innych form reklamy banerowej ta nie wymaga dodatkowej instalacji w pomieszczeniu lub na zewnątrz.
Roll-up reklamowy to reklama, która może być umieszczona w dowolnym pomieszczeniu, jak również na zewnątrz, np. przed wejściem do sklepu lub firmy. Jej konstrukcja umożliwia łatwe jej składanie i rozkładanie, a trwałość, pozwala wystawiać na trudne warunki atmosferyczne, np. słońce.
Reklama zwijana roll-up jest bardzo ceniona przez właścicieli firm, którzy potrzebują zachęcić swoich klientów do zakupu produktu lub zapozniania się z ofertą. Często spotkasz ją w budynkach firm, przy wejściach lub w pomieszczeniach, w których znajdują się agencji, gotowi do obsługi klienta.
Roll-upy cieszą się także dużym uznaniem przez wystawców, np. na targach. Przygotowane przez organizatorów stanowiska, często nie są wyposażone w odpowiednie mechanizmy do zawieszenia reklamy i innych elementów marketingowych. Gotowy roll-up możesz po prostu rozwinąć i postawić w miejscu i w sposób, który będzie najlepszy dla odbiorców odwiedzających stanowisko.
Możesz umieścić je w miejscach, o których wiesz, że ludzie będą się gromadzić (np. w kolejce przy kasie). Z tego powodu, że reklama roll-up służy zwykle jako reklama, którą możesz postawić i zapomnieć o niej na dłuższy okres czasu, ważne jest, aby ją dobrze zaprojektować.
Pamiętaj również, że roll-upy nie muszą być banerami typowo nastawionymi na sprzedaż, w wielu przypadkach mogą one po prostu dostarczać ważnych informacji lub stanowić tło, np. podczas udzielanego wywiadu czy konferencji prasowej.
Intuicyjny konfigurator
obraz stworzysz sam
Dbamy o każdy szczegół
detale to wyznacznik jakości
Prosty montaż
Instrukcja w zestawie