Jakie informacje umieścić na wizytówce?

Prawidłowo zaprojektowana wizytówka przypomina ludziom o pierwszym spotkaniu i zachęca osoby zainteresowane Twoimi produktami lub usługami do ponownego kontaktu lub odwiedzenia Twojej witryny w celu uzyskania dodatkowych informacji.

Jakie informacje umieścić na wizytówce? #

Wiedza o tym, co dodać, a co pominąć, pomaga stworzyć kartę, która jest zarówno przyciągająca wzrok, jak i dobrze wyważona. Staraj się nie skupiać tylko na elementach graficznych i tekście, które chcesz dodać, ale także zastanów się nad przestrzenią wokół nich. Jest to często określane jako „przestrzeń negatywna”. Myśląc również o przestrzeni wokół tekstu i logo, osiągasz równowagę i dajesz każdemu elementowi przestrzeń do oddychania. Dobry, przejrzysty projekt komunikuje, że jesteś zorganizowany i profesjonalny.

Twoja wizytówka powinna zawierać:

  • Logo
  • Nazwa firmy
  • Slogan
  • Twoje imię
  • Stanowisko
  • Stronie internetowej
  • Szczegóły kontaktu

Poniższy przykład przedstawia kartę dwustronną, na której awersie znajduje się logo, nazwa firmy i slogan, a na odwrocie niezbędne dane kontaktowe. Ten przykład to tylko jeden z wielu sposobów na zaprojektowanie wizytówki . To proste, ale skutecznie wyświetla Twoje informacje kontaktowe.

Kluczowe elementy wizytówki firmowej #

Twoje logo jest wizualną reprezentacją tego, co robi Twoja firma i co reprezentujesz. Powinien uosabiać Twój biznes i być pamiątką dla Twoich klientów. Posiadanie logo sprawia, że ​​Twoja firma czuje się wiarygodna, profesjonalna i godna zaufania. Użyj wysokiej jakości obrazu w rozdzielczości 300 dpi (punktów na cal), aby upewnić się, że krawędzie po wydrukowaniu są ostre. Twoje logo powinno idealnie działać w czerni i bieli (do podstawowych zastosowań) i być skalowalne (od reprodukcji znaczków do plakatów lub banerów). 

Pozwól nazwie firmy być widoczną na wizytówce i uwydatnij ją. Jest to prawdopodobnie najważniejsza informacja na Twojej wizytówce, ponieważ jest to najchętniej zapamiętany przez ludzi element, za pomocą którego są w stanie Cię zidentyfikować i odnaleźć, np. w Internecie. Ogólnie rzecz biorąc, nazwa Twojej firmy powinna być największym fragmentem tekstu na Twojej karcie.

Wyróżnij pole tekstowe z imieniem i nazwiskiem , aby pomóc innym zapamiętać Twoje imię i nawiązać osobisty kontakt z Twoją firmą. Nie mniej ważny jest tytł, nazwa stanowiska w firmie. Służy to jako dobry jogger pamięci. Nie wszyscy są dobrzy w posługiwaniu się imionami, a niektórzy z większym prawdopodobieństwem zapamiętają Cię ze względu na Twoją specjalizację.

Wprowadzając adres strony internetowej, możesz usunąć http://, nie jest to konieczne i zajmuje miejsce. Ważne jest, aby projekt Twojej wizytówki i witryny internetowej był spójny, więc miej to na uwadze, jeśli projektujesz wizytówkę, gdy masz już witrynę internetową lub odwrotnie.

Informacje kontaktowe są zwykle wyrównane do lewej, prawej lub wyśrodkowane. Jeśli masz preferowaną metodę kontaktu — taką jak numer telefonu lub adres e-mail — podkreśl ją, umieszczając ją w większym rozmiarze lub w widocznym miejscu. Jeśli prowadzisz działalność w lokalizacji stacjonarnej, dodanie adresu jest niezbędne, aby zwiększyć ruch z ulicy. . Jeśli pracujesz wirtualnie lub na miejscu, możesz to pominąć, aby zaoszczędzić miejsce. Numer telefonu i adres e-mail są kluczowe, ponieważ większość osób będzie się z Tobą kontaktować z ich pomocą.

Podsumowanie #

Starannie zaprojektowana wizytówka to coś więcej niż tylko informacje kontaktowe. Sprawi, że będziesz wyglądać profesjonalnie, zbudujesz zaufanie klientów i wyróżnisz swoją małą firmę spośród innych. Ale zanim zaczniesz rozdawać wizytówki każdemu, kogo spotkasz, zatrzymaj się i zadaj sobie pytanie: Co sprawia, że ​​wizytówka jest dobra? Jak możesz go wyróżnić, a ostatecznie przyciągnąć więcej biznesu?

Intuicyjny konfigurator

obraz stworzysz sam

Dbamy o każdy szczegół

detale to wyznacznik jakości

Prosty montaż

Instrukcja w zestawie

Tworzymy produkty sprawdzające się idealnie w twoim wnętrzu oraz te, dzięki którym twoja firma będzie zauważalna i przyciągać wzrok tysięcy osób.

Dlaczego my?

Jesteśmy drukarnią z wieloletnim doświadczeniem i tysiącami realizacji. Uważamy że największym naszym sukcesem są powracający klienci i wieloletnia współpraca z wieloma przedsiębiorcami.
Gwarancja jakości
Indywidualne podejście
Bogata oferta
Przewiń do góry