Wady i zalety reklamy na billboardach

Reklamy na billboardach mogą być łatwym sposobem na zwiększenie świadomości na temat produktu lub usługi, którą masz do zaoferowania potencjalnym klientom. Podobnie jak w przypadku większości rodzajów reklamy, posiadanie aktywnego billboardu (widocznego) wiąże się również z kosztami. Mając świadomość zalet i wad reklamy na billboardach, możesz podjąć lepszą decyzję, czy ta forma reklamy jest dla Ciebie odpowiednia.

Jakie są zalety reklamy na billboardach? #

1. Jest umieszczony w miejscu, w którym będzie widoczny.
Wiesz, że ludzie będą codziennie spacerować, jeździć na rowerze lub jeździć obok Twojego billboardu. Daje to naturalną bazę potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani Twoim produktem. Uwzględniając również informacje kontaktowe, dajesz ludziom możliwość skontaktowania się z Tobą, jeśli będą potrzebować tego, co masz.

Lokalizacja będzie miała kluczową rolę w skuteczności, ale uważaj, aby nie znaleźć się w ruchliwym miejscu pośród dziesiątek innych reklam, które odwrócą uwagę od Twojej.

2. Tworzysz wizualne odniesienia dla potencjalnych klientów.
Ludzie będą bardziej zapamiętywać zdjęcia niż tekst. Billboardy to doskonały sposób na przekazanie wizualnego komunikatu marki potencjalnym klientom. Jeśli wizualizacje są atrakcyjne, ludzie zwrócą uwagę na to, co masz do powiedzenia.

Istnieje wiele pomysłów, jak zareklamować produkt lub usługę. Czasami można wykorzystać do tego samą lokalizację, które stanie się punktem odniesienia w reklamie i szczególnie zwróci uwagę, odrywając odbiorców od otoczenia, a skupiając ich uwagę na Twojej reklamie.

3. Może spowodować szybki wzrost sprzedaży.
Billboardy są wyjątkowe, ponieważ mogą tworzyć zakupy pod wpływem impulsu. Ktoś może jechać, zobaczyć twój billboard i powiedzieć „Potrzebuję tego”. Więc zatrzyma się w Twoim sklepie i dostanie to, czego potrzebuje. Natychmiastowe uzyskanie produktu wzmacnia propozycję wartości, a nowy klient odchodzi z uczuciem zadowolenia.

4. Billboardy mogą dostarczać ludziom wskazówek.
Widać to dzisiaj na wielu billboardach. Skręć w lewo, odwiedź nas 100 metrów dalej, itp.. Dzięki temu klient może zdecydować, czy chce zatrzymać się w sklepie lub łatwo określić jak daleko jest od celu w którym uzyska produkt, który reklamujesz.  Jeśli przeczytali billboard ze wskazówkami, automatycznie zwiększa się w odbiorcach poczucie, że chcą Cię odwiedzić.. Zapewnienie w reklamie Twojej wskazówki, tylko osłodzi późniejszą transakcję.

5. Docierasz do osób, które mają możliwość zakupu.
Większość osób oglądających billboardy jest gotowa, aby dokonać zakupu, jeśli tego chcą. Może to być reklama zbiorcza, do każdej grupy odbiorców, ale większość z nich, statystycznie, może sobie pozwolić na zakup Twojego produktu lub usługi.

Jakie są wady reklamy na billboardach? #

1. Trudno jest trafić na konkretny rynek.
Możesz kierować reklamy na określoną okolicę za pomocą billboardu. To, czego nie możesz zrobić, to kierować reklamy do określonej grupy demograficznej. Oznacza to, że Twoje reklamy będą wyświetlane codziennie osobom, które nie są zainteresowane tym, co im oferujesz.

Jednak nie bez znaczenia wciąż pozostaje lokalizacja, np. reklama umiejscowiona w okolicy uczelni, z pewnością może być targetowana do studentów, a przy okazji wszystkich innych odbiorców.

2. Czas ekspozycji jest krótki.
Wiele billboardów jest umieszczonych wzdłuż jezdni. Kierowcy zwracają większą uwagę na drogę niż na reklamy wzdłuż drogi. Wiele billboardów jest eksponowanych w najlepszym razie na sekundę lub dwie. Oznacza to, że rzeczywisty koszt reklamy na ekspozycję może być wyższy niż w przypadku innych metod.

Sytuacja będzie wyglądała inaczej w centrum miasta, ale należy zwrócić uwagę, że tak samo kierowcy jak i piesi, mogą być bardziej skoncentrowani na tym co znajduje się przed nimi. Nie bez powodu ulubionym miejscem do wieszania reklam, są skrzyżowania ze światłami.

3. Dostarcza ludziom ograniczone informacje.
Jeśli masz ugruntowany przekaz marki, billboard ma sens. Ludzie widzą Twoją markę, więc zapamiętają Twój przekaz. Jeśli nie masz takiej korzyści, udostępniasz potencjalnym klientom tylko ograniczoną ilość informacji, aby mogli podjąć decyzję. To może nie wystarczyć do sprzedaży. Zaplanuj dobrze swoją reklamę, analizując swoją markę i jej świadomość.

4. Billboardy są nieruchome.
Czasami baza potencjalnych klientów może się zmienić. Dziejee się tak, kiedy wynajmiesz powierzchnię reklamą, a za chwilę okaże się, że droga przy której to zrobiłeś zostanie zamknięta lub ruch pieszy przekierowany na drugą stronę ulicy.

5. Mogą wystąpić problemy z widocznością.
Jeśli jest ciemny i burzliwy dzień, istnieje duża szansa, że ​​nikt nie zobaczy Twojego billboardu. Wandalizm może również przesłonić billboard, a nawet wywołać negatywne wrażenie marki, w zależności od tego, co zostało zrobione. Ponieważ może się to zdarzyć w każdej chwili, nie ma realnej gwarancji, że koszty reklamy przyniosą przychody.

Sprawdź lokalizację i upewnij się, że będzie ona gwarantowała dobrą widoczność reklamy. Możesz sprawdzić np. reklamy odblaskowe, billboardy odblaskowe

Intuicyjny konfigurator

obraz stworzysz sam

Dbamy o każdy szczegół

detale to wyznacznik jakości

Prosty montaż

Instrukcja w zestawie

Tworzymy produkty sprawdzające się idealnie w twoim wnętrzu oraz te, dzięki którym twoja firma będzie zauważalna i przyciągać wzrok tysięcy osób.

Dlaczego my?

Jesteśmy drukarnią z wieloletnim doświadczeniem i tysiącami realizacji. Uważamy że największym naszym sukcesem są powracający klienci i wieloletnia współpraca z wieloma przedsiębiorcami.
Gwarancja jakości
Indywidualne podejście
Bogata oferta
Przewiń do góry