W każdej chwili na obszarach miejskich i wiejskich będzie działać wiele placów budowy. Konieczność stosowania barier ochronnych – takich jak tablice i osłony rusztowań – to coś więcej niż tylko sposób na zapewnienie bezpieczeństwa ludności i robotników. Stanowi wyjątkową okazję do reklamy zewnętrznej.
Wykorzystywana do ukrywania rusztowań i innych prac budowlanych, reklama oklejania rusztowań to świetny sposób na zarabianie lub promowanie marki. Oto wszystko, co musisz wiedzieć o reklamowaniu firmy lub produktu na rusztowaniach.
Ogłoszenia budowlane mogą zawierać podgląd trwającego projektu lub promocję firmy lub firm zaangażowanych w prace. Alternatywnie mogą promować inne lokalne firmy, które wynajmują dostępne powierzchnie, a także oferowane przez nich produkty i usługi.
Istnieje wiele przestrzeni i sposobów, w jakie reklama może odbywać się na placu budowy, i są to jedne z najbardziej widocznych i elastycznych rodzajów reklamy zewnętrznej. Przykłady obejmują:
Grafiki tablicowe: tablice ochronne wokół placu budowy stanowią fantastyczną okazję do reklamy zewnętrznej, a nadruk graficzny na winylu może być wykorzystany jako trwała i efektowna reklama.
Owijki na rusztowania: Nowoczesna technologia druku wielkoformatowego umożliwia drukowanie grafiki bezpośrednio na siatkach ochronnych otaczających rusztowania budowlane, zamieniając je w przyciągające wzrok możliwości OOH;
Owijanie budynków : W przypadku większych projektów z rozległymi rusztowaniami lub podporami konstrukcyjnymi można wydrukować okładki budynków, które pokrywają całą konstrukcję, zapewniając wizualną fasadę, która może również służyć jako forma reklamy zewnętrznej. Idealnym rozwiązaniem są m.in. siatki mesh, używane do wydruku reklam wielkopowierzchniowych, które dodatkowo znakomicie przepuszczają powietrze i światło słoneczne/
Ze względu na ściślejszy uregulowany charakter reklamy budowlanej, te formy reklamy budowlanej są często wykorzystywane do szczególnej promocji realizowanego projektu; na przykład mogą wyświetlić podgląd gotowego projektu lub podać informacje, do czego właściwie służy projekt budowlany. Podobnie proste reklamy marki są również wykorzystywane do promowania zaangażowanych firm budowlanych lub wykonawczych.
Warto również zauważyć, że jednym z celów reklamy budowlanej jest zapewnienie, że lokalne władze podpiszą się na jej wyświetlaczu. Z tego powodu reklamy budowlane muszą uwzględniać lokalne środowisko i to, w jaki sposób mogą się wizualnie przyswoić w estetyczny sposób.
Firma zajmująca się rusztowaniami może zarobić sporo pieniędzy, wynajmując sprzęt do rusztowań budowniczym i firmom budowlanym. Owinięcie całej konstrukcji rusztowania dużym, nadrukowanym cyfrowo obrazem elewacji budynku może dodać dynamicznego koloru i wizualnego zainteresowania pejzażom miejskim, w porównaniu z często odrapanymi i nieapetycznymi tradycyjnymi poszyciami rusztowań.
Dla właściciela budynku lub firmy wynajmującej rusztowania, może stanowić to dodatkowe źródło dochodu czy finansowania projektu.
Intuicyjny konfigurator
obraz stworzysz sam
Dbamy o każdy szczegół
detale to wyznacznik jakości
Prosty montaż
Instrukcja w zestawie